Doelen stellen

Door doelen te stellen wordt het duidelijk wat je wil gaan bereiken ondanks dat je pijn ervaart. Het maakt duidelijk wat waarde heeft en wat belangrijk voor je is. Schrijf voor jezelf op welke doelen je wil gaan bereiken en zet de belangrijkste 3 bovenaan de lijst.

Zodra je de doelen een waarde hebt gegeven kun je opschrijven wat je anders gaat doen als er verbetering nodig is. Vervolgens kun je de komende weken oefenen om een stap dichterbij je antwoord te komen door je eigen verbeterpunten te hanteren.

Bijvoorbeeld:
Fit genoeg zijn om weer leuke dingen te gaan doen. Weer hele dagen naar school kunnen gaan. Weer kunnen gaan sporten. Met vrienden en vriendinnen naar de stad gaan om te shoppen.

TIP: Print deze pagina
Het is het handigst als je deze pagina print en vervolgens invult voor jezelf!

DOEL 1
Waar zit je nu op een schaal van 0-10? (0 is heel slecht en 10 is zo goed als maat kan)
0        1        2        3        4        5        6        7        8        9        10

Waar wil je over 3 maanden zijn op een schaal van 0-10? (0 is heel slecht en 10 is zo goed als maat kan)
0        1        2        3        4        5        6        7        8        9        10

DOEL 2
Waar zit je nu op een schaal van 0-10? (0 is heel slecht en 10 is zo goed als maat kan)
0        1        2        3        4        5        6        7        8        9        10

Waar wil je over 3 maanden zijn op een schaal van 0-10? (0 is heel slecht en 10 is zo goed als maat kan)
0        1        2        3        4        5        6        7        8        9        10

DOEL 3
Waar zit je nu op een schaal van 0-10? (0 is heel slecht en 10 is zo goed als maat kan)
0        1        2        3        4        5        6        7        8        9        10

Waar wil je over 3 maanden zijn op een schaal van 0-10? (0 is heel slecht en 10 is zo goed als maat kan)
0        1        2        3        4        5        6        7        8        9        10